Rola ta z grubsza odpowiada określeniu pracownik młodzieżowy. Autorzy wypowiadający się na temat wychowania, na ogół uważają tę funkcję za ściśle związaną z rolą nauczyciela inicjowania, kierowania i oceniania, ponieważ znaczna część samego uczenia się, za które szkoła jest odpowiedzialna, odbywa się w czasie tych ponadprogramowych zajęć. Jednakże wielu nauczycieli ocenia tę rolę jako coś całkowicie odrębnego, może dlatego że nie znajdują się wówczas fizycznie w klasie, nie nauczają w bardziej formalnym sensie, ponieważ zajęcia te wydają się im dodatkowym ciężarem lub też nie uważają, że zachodzi tu właściwy proces uczenia się. A może też – podobnie jak w przypadku funkcji urzędnika – uważają tę rolę za niemożliwą do połączenia z rolą nauczyciela, a raczej może rola ta nie pasuje do ich pojęcia o pozycji nauczyciela. Jednakże, pomimo wątpliwości, co do właściwości przydzielania im funkcji przywódców mło dzieżowych, większość nauczycieli, mając duże poczucie odpowiedzialności za swych uczniów i szkołę, która ich zatrudnia, wykonuje te funkcje, zdaje, bowiem sobie sprawę, że gdyby nie służyli młodzieży, jako przywódcy i opiekunowie, nie znalazłoby się nikogo na ich miejsce. [przypisy: most do terabithii cda, febuksostat łódź, febuksostat ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: febuksostat most do terabithii cda posocznica meningokokowa
Od jakiegoś czasu mam wysokie ciśnienie
[..] Cytowany fragment: praca dla dentysty[…]
Nic mi sie nie dzieje od momentu wizyty.
Article marked with the noticed of: odżywki sklep[…]
Gorzej….bezmyślność i dramatyczna buta niewiedzy